DKF & cidesco godkendt skole

Bliv en del af Kosmetologskolen CIDESCO, Danmarks ældste kosmetologskole. Uddannelsen varer 18 måneder og kombinerer teoretisk og praktisk undervisning. Vi er SU-godkendt og tilbyder supplerende stipendium. CIDESCO er anerkendt i 40 lande og tilbyder prestigefyldte træningsprogrammer.
Kosmetologskolen behandling

DKF & CIDESCO

Som elev på Kosmetologskolen CIDESCO bliver du en del af Danmarks ældste kosmetologskole. Hos Kosmetologskolen har vi høj fokus på at give dig en spændende hverdag, hvor du undervises i teoretisk og praktisk viden i CIDESCO pensum. Uddannelsen tager 18 måneder fordelt på 12 måneders skoleforløb og 6 måneders praktikperiode på en klinik, hvor du får lov til at prøve kræfter med din nye viden og lærer at omgås kunder. Udover, at uddannelsen er SU godkendt, som den eneste private kosmetologuddannelsen, kan der også gives et supplerende stipendium.

CIDESCO er repræsenteret af verdens førende skoler i 40 forskellige lande og har en portefølje af prestigefyldte træningsprogrammer, standarder og kvalifikationer inden for faget.
Med høj fokus på træning og undervisning i CIDESCO pensum, kommer du som elev til udvikle dig og få den bedst mulige start på din karriere, så du i fremtiden kan arbejde med det du elsker.

Kosmetologskolen Elemis ansigtsbehandling

Hvad er CIDESCO?

CIDESCO er en af verdens ældste og mest prestigefyldte internationale uddannelsesorganisationer inden for hud- og spa-terapi. CIDESCO stiller meget høje krav til sine tilknyttede skoler, og deres opgave er at udvikle uddannelse på et højt internationalt niveau samt at godkende og løbende kontrollere skoler, der er tilknyttet.

DKF & CIDESCO